Urządzenia przywołujące

Restauracje - Bary

Oferowane przez naszą firmę urządzenia mogą był łączone z sobą na wiele sposobów. Ich zastosowanie w różnych branżach jest nie do opisania. Na tej stronie przedstawiamy jedynie przykłady zastosowania przewoływaczy. Nie oznacza to jednak, że wyczerpują one swoje możliwości. Gorąco zapraszamy do kontaktu z nami. Zapewne wspólnie wymyślimy nowe rozwiązanie które zaspokoi Państwa potrzeby

Wariant 1.

Punkt kasowy przyjmuje zamówienie i przekazuje klientowi paragon z numerem zamówienia

Po przygotowaniu zamówienia na powieszonym na ścianie monitorze wyświetla się nr zamówienia.

Niezbędne produkty:

Transmiter
Monitor

===============================================================

Wariant 2.

Punkt kasowy przyjmuje zamówienie i przekazuje klientowi Pager Klienta. Po przygotowaniu potrawy obsługa wysyła sygnał na pager który wibruje wzywając klienta

Niezbędne produkty:

Transmiter
Pager Klienta

===============================================================

Wariant 3.

Na stoliku leży trój pozycyjny nadajnik. Klient naciska odpowiednią funkcję przywołując kelnera.

Kelner na ręku ma założony odpowiedni Pager Obsługi i widzi przywołanie z konkretnego stolika.

Niezbędne produkty:

Transmiter
Pager Obsługi
Zegarek

===============================================================

Wariant 4.

Kelner po przyjęciu zamówienia od klienta przekazuje je do kuchni. Gdy zamówienie będzie już gotowe kuchnia powiadamia kelnera o możliwości odbioru potrawy.

Niezbędne produkty:

Transmiter
Pager Obsługi zegarek

W obiektach hotelowych często stosuje się niepraktyczne papierowe zawieszki na klamkę, które rzekomo informują ekipy sprzątające o tym że klient prosi o
posprzątanie pokoju.
Wymusza to konieczność ciągłego „spaceru” pokojówki, która musi oglądać drzwi pokoi gościnnych.
Wiadomo jednak, że nikt tego nie robi i klient musi długo czekać aż ktoś przypadkowo zobaczy zawieszkę.
Jest na to nowoczesne rozwiązanie.

  W pokoju lub na nocnej szafce montujemy na stałe przycisk trójfunkcyjny.
Gość może nacisnąć klawisz
„Proszę posprzątać” lub „Pomocy”
Natychmiast informując odpowiednie służby hotelowe.
Klawisze występują w kolorach:
Mleczno-bordowy
Czarno-bordowy
Do poinformowania personelu możemy zastosować jedno z poniższych rozwiązań lub oba na raz
  Na recepcji montujemy monitor, który informuje pracownika recepcji o wezwaniu.
  Personel sprzątający otrzymuje zegarek na rękę na którym natychmiast otrzymuje informację o
wezwaniu

System można również zastosować jako przycisk ALARMOWY do toalety dla inwalidy.
Wszystkie elementy systemu działają bezprzewodowo – nie ma potrzeby kładzenia kabli i można go zamontować w pracującym obiekcie.

   
SYSCALL oferuje niezawodny system wezwania pielęgniarskiego, oraz lekarskiego.
Dzięki modułowej budowie umożliwi konfiguracje w nieograniczonej ilości wariantów. Szpitale i wszelkiego rodzaju placówki medyczne mogą stosować system do przywoływania pielęgniarek bezpośrednio do pokoju szpitalnego, oraz przywołanie konkretnego lekarza na oddział.
Często się zdarza, że na oddział ortopedii musi przyjść lekarz innej specjalizacji, który przebywa na swoim oddziale.
System przywołania może służyć do wezwania lekarza konkretnej specjalności bez konieczności poszukiwania go po całym szpitalu. Oferowane przez nas systemy mogą ogarnąć swoim zasięgiem cały obiekt szpitalny.